Sagene IF turn og dans

I Sagene If tilbyr vi både Turn og Dans. Vi mener at disse idrettene er fine å kunne trene samtidig, siden mange av de samme elementene finnes i begge idrettene. Derfor tilbyr vi alle våre turnere å være med på dans, uten ekstra kostnader. Samtidig er det mulig å kun være med på dans, hvis du ikke ønsker å være med på turn også. Da betaler du kun en del av treningsavgiften. Les mer om dette under.

Turn

Sagene IF turn er for alle, vi er en breddeklubb.

Det betyr at vi har lave priser og noe større treningsgrupper, samt at vi er avhengig av at foreldre bidrar på dugnad.

I Sagene IF turn så trener troppsturn.

Det betyr at vi gjennomfører øvelser i felleskap og har dynamisk trening med mye bevegelse, finn ut mer om troppsturn her

Du kan lese mer om Sagene IF turn her.

Dans

Slik som med Turn ønsker vi å være en Danseklubb for alle.

Det betyr lave priser og ingen krav til utstyr/klær, og også her vil vi trenge foreldrenes hjelp på dugnad.

Vi fokuserer for det meste på Hip Hop og Pop, men tar også med oss elementer fra andre stiler.

Hver dansegruppe utvikler sin egen stil og koreografi, slik at alle får lov til å utrykke seg på sin måte.

Du kan lese mer om Sagene IF dans her.