Voldsløkka idrettspark

Under følger generell informasjon om Voldsløkka idrettspark. Har kan alle som bruker idrettsparken finne svar på sine spørsmål.

• Eier: Oslo kommune.
  • Adresse:
    • Stavangergata/Uelandsgate, bydel Sagene i Oslo.
    • Veibeskrivelse:Se kart her.
    • Parkering: Det er forbudt å kjøre bil og parkere inne i idrettsparken, gateparkering utenfor parken må benyttes.
  • Fasiliteter:
    • Vakter: Sagene IF har frivillige vakter i klubbhuset i åpningstidene (man - fre 16- 22, lø- søn 9- 18)
    • Toaletter: Toalettene i klubbhuset kan benyttes av alle brukerne av idrettsparken i åpningstidene.
    • Kiosk: Kiosksalg i klubbhuset.
  • Drifter:
    • Sagene IF har driftsansvaret for anleggene 1 - 8 i listen under.
    • Oslo Skateklubb drifter Skatehallen, nr 9 i listen under.
    • Oslo Sandvolleyballklubb drifter sandvolleyballbanene, nr 10 i listen under.
    • Oslo bedriftsidrettskrets eier og drifter Voldsløkka idrettshall (OBIK- hallen), nr 11 i listen under.

Anleggene

Under finner du oversikt over alle anleggene på Voldsløkka, trykk på linken for mer info om det enkelte anlegg.

1. Klubbhuset
  2. Voldsløkka landhockeybane
  3. Voldsløkka kunstisbane
  4. Bjølsen kunstgress
  5. Bjølsenfeltet fotballbaner
  6. Bjølsenfeltet rugbybaner
  7. Voldsløkka kunstgress
  8. Voldsløkka tennisbaner
  9. Oslo skatehall
  10. Voldsløkka sandvolleyballbaner
  11. OBIK-hallen

Banekart finner du på bildet, og kan lastes ned her.

Regler for bruk av idrettsparken

• Publikum kan fritt benytte alle anleggene i parken når det ikke foregår treninger, kamper eller utleie.
  • Publikum kan benytte toalettene i Klubbhuset ved behov.
  • Det er ikke tillatt å lufte hunder eller andre dyr på kunstgress- og kunstisflatene!
  • Rydd etter deg og bruk søppelkassene!
  • Oslo kommune bymiljøetaten leier ut alle anleggene i parken på hverdager på dagtid (8- 16).
  • Oslo idrettskrets fordeler all tid på hverdager kveldstid (kl. 16- 22.30) til de enkelte særkretsene, særkretsene setter opp sine kamper og/ eller fordeler sin tid videre på sine klubber. Sagene IF disponerer resten av tiden til sine lag.
  • Sagene IF leier ut klubbhuset til de brukerne av anlegget som har behov for det.
  • Sagene IF leier ut Voldsløkka kunstgress helger og ferier i sommerhalvåret, og Bjølsen kunstgress hele dagen i vinterhalvåret.
  • Alle idrettslag, særkretser og forbund som bruker et av anlegg i parken til kamp eller trening må betale garderobeavgift til Sagene IF selv om de ikke bruker garderobene.
  • Oslo bedriftsidrettskrets disponerer all tid i Voldsløkka idrettshall til egne lag og utleie.
  • Oslo Sandvolleyballklubb disponerer Sandvolleyballbanene.
  • Oslo skateklubb disponerer skatehallen.
  • Oslo kommune drifter tennisbanene, de er åpne for alle utenom Sagene IF tennis sine treningstider.