Hallvakter Bjølsenhallen

Skal du være hallvakt i Bjølsenhallen?

På denne siden finner du all informasjonen du trenger for å løse oppgaven på best mulig måte.

Overskuddet fra driften av hallen (både utleie og kiosk) går til Sagene IF innebandy.

Vakttider

Arbeidstider:

  • Mandag - fredag kl. 16- 22.30
  • Lørdag kl. 08.30- 18.30
  • Søndag kl. 09.30- 20.30

Avdelingene/ lagene kan selv velge å dele opp de vaktene de har fått i flere deler, slik at ikke hver vakt blir så lang.

Nøkler

  • Vakta henter nøkkelen til hallen i nøkkelboksen som henger på veggen i bunn av trappen opp til hallen.
  • Boksen er svart og er merket med "vakt", koden får du av din lagleder.
    Nøkkelen går til alle dører i hallen.
  • Bortsett fra døra til kiosken, her er det en egen kode du også får av din lagleder.
  • Alle andre nøkler og kort du trenger finner du i kiosken/ vaktbua.
    Nøkkelen må legges tilbake i i boksen igjen etter endt vakt.

Aktivitet i hallen 

Du finner informasjon om og oversikt over aktiviteten i alle rom/ saler i hallen her. 

Alle treningstider er også hengt opp på innsiden av døra i kiosken. 

Hallvaktsvikarer

Kan du ikke ta den vakta du har satt deg opp på?

Da kan du gjøre en avtale med en av vaktsvikarene i listen under om at de tar din vakt mot betaling. Det er kun lov å benytte vaktvikarene i listen under, ingen andre. Du må da betale dem for dette, koster 100 kr pr time, overføres via Vipps direkte til vaktvikaren.


Hallvaktsvikarer:

  • Hege Petrogalli, Tlf: 94894934
  • Fatou Jagne, tlf: 93065534
  • Ueal Ukbastion, tlf: 94100531
  • Svein- Håvard Nordnes Skjelvik, Tlf: 93028419
  • Zen Al Yasri, Tlf: 48451588
  • Marcus Barnett, tlf: 47246312

Rutiner ved brannalarm

Sagene IFs hallvakt har ansvar for:

  1. Å varsle - Meld fra til alle i hallen, ring brannvesenet tlf 110.
  2. Å redde - Få alle ut, hjelp brannvesenet med evakueringen.
  3. Å slokke - Prøv å slokke med brannslange eller håndslukkingsapparat.

Viktig: 

  • Rekkefølgen på punktene over må du vurdere selv ut fra situasjonen, det viktigste er å få tilkalt hjelp!
  • Lukk alle dører etter deg, så brann og røyk spres minst mulig.
  • Ha på deg den gule vaktvesten.
  • Møte opp på oppsamlingsplassen som er: Parkeringsplassen over gata for hovedinngangen (Bergensgata 11).

Korona!

Sagene IF følger alle smittevernregler som vi har fått av anleggseier Oslo kommune. Du finner disse reglene her.

Det betyr at hallvakten har noen ekstra ting å passe på:

  • Alle som besøker hallen skal registrere seg med sin telefon i vårt registreringssystem, og det er vaktene sitt ansvar å passe på at det skjer. Det henger info om dette i hallen og det er lagt ut her
  • Alle skal ta på Antibac når du går inn og ut av hallen, det skal stå lett tilgjengelig ved inngang/utgang. Dette er vakten sitt ansvar.
  • Alle treningsgrupper skal gå samlet inn og ut av hallen, lagleder/trener har ansvar for dette.
  • Alle skal gå inn i hallen der det er merket med "inn" og ut der det er merket med "ut". Det er høyrekjøring opp trappa til hallen og i hale hallen, dette er merket med tape. 
  • Ingen skal gå inn i en sal/rom før de som trener der er ferdige og har gått helt ut. Lagledere/trenere har ansvar for dette. 
  • Alle som bruker en sal/rom har ansvar for å tørke over flater og håndtak med såpe og vann/antibac etter trening. Vakta skal dele ut engangskluter og sprayflasker med såpe/vann til de som trenger det. 
  • Garderoben skal kun brukes til oppbevaring av utesko, klær og sekker/bager, dette skal ikke tas med inn i rommet/salen (verdisaker tas med inn i salen). Dusj og toaletter inne i garderobene er stengt og skal ikke brukes, med mindre det er helt nødvendig. Lagleder/trener henter nøkkel hos vakta, og har ansvar for at flater og håndtak tørkes av og at garderoben ryddes og låses etter bruk.
  • Det skal være minst mulig foreldre og publikum i hallen. De som kommer må gå direkte til anvist publikumsområde for sin idrett, samt registrere seg i vårt registreringssystem. Alle skal holde 1- 2 meter avstand til hverandre.