Sliter du med å betale?

Alle skal få være med i Sagene IF!

Det betyr at alle barn og ungdom skal få drive med idrett uansett familiens økonomi.
Sliter du med å betale medlems- og treningsavgiften, så finner vi derfor alltid en løsning på det sammen med deg.

Du har 5 muligheter:

1. Du kan dele opp alle fakturaer fra oss i så mange deler du vil. Bruk kid- nummeret som står på fakturaen hver gang du betaler inn en del. Du vil fortsette å få purringer til alt er betalt, disse kan du bare se bort fra.
  2. Betal fakturaen for medlemsavgiften først. Del deretter opp treningsavgiften i flere deler. Når du har betalt medlemsavgiften, er du medlem av Sagene IF. Medlemskap er knyttet til viktige rettigheter som forsikring, deltakelse på årsmøter osv.
  3. Ta kontakt med daglig leder i Sagene IF hvis du du trenger betalingsutsettelse. Dette er ikke noe problem og vi er tålmodige. Vi legger aldri på noe purregebyrer på våre fakturaer.
  4. Er du i kontakt med NAV/ sosialkontor i din hverdag, så kan det hende de vil hjelpe deg. Offentlige myndigheter mener det er viktig at barn og ungdom får delta i idrettslag uansett hva slags økonomi familien har. Ta med deg fakturaene fra oss.
  5. Sagene IF får noe støtte av Bydel Sagene for å dekke treningsavgifter (ikke medlemsavgift) for barn og ungdom som bor i bydelen der familien har vanskelig økonomi. Ta kontakt med daglig leder eller din sønn/ datters lagleder om dette gjelder din familie!