Klubbhuset

Sagene IF sitt nye klubbhus åpner for drift 20. august 2018. På disse sidene finner du all nødvendig info om klubbhuset.

Om klubbhuset

Klubbhuset er en kommunal bygning. Sagene IF har en driftsavtale med Bymiljøetaten (BYM) og står for daglig drift.

Klubbhuset rommet administrasjonen til Sagene IF og flere av våre aktiviteter og idretter, som f.eks. fotball, landhockey, bandy, rugby, rumpeldunk, dart, tennis og sykkel. Norges Bandyforbund sin seksjon for landhockey har kontorer i huset.

Klubbhuset er ca. 1200 kvm. Det rommer driftsbygninger, resepsjon/kiosk, garderober, kontorer, møterom, festsal, speakerbu, sliperom, lager og toaletter.

Alle som bruker Voldsløkka (idretten, turgåere, mosjonister, skoler/barnehager, naboer...) er velkommen innom!

Trneger du lokaler til dåp, møter, konfirmasjon el. andre arrangementer? Da kan du leie rom på klubbhuset. Du finner informasjon og bookingskjema på våre hjemmesider.

Veibeskrivelse

Klubbhuset ligger langs Voldsløkka is- og landhockeybane, midt mellom Oslo skatehall og Margarinfabrikken barnehage.

• Adresse: Stavangergata 32, 0468 Oslo.
  • Kart: Sagene IF klubbhus.
  • Kollektivt: Buss 54 og 37 til Bjølsen, T- bane til Nydalen.
  • Parkering: Bilkjøring og parkering i idrettsparken er forbudt, kun gateparkering utenfor idrettsparken.
  • Funksjonshemmede: Rullestolrampe ned til hovedinngangen fra innkjørselen ved barnehagen.

Ordensregler

• Ledere og instruktører er ansvarlig for at ordensreglene blir overholdt.
  • Dersom det oppstår skader, på lokaler, baner og inventar, er brukere/leietakere av anlegget pliktig til å rapportere dette til vakten.
  • Det er kun trenere, spillere og dommere som skal oppholde seg i garderobene i klubbhuset.
  • Hjemmelag og leietakere har ansvaret for at lokaler, baner og garderober er ryddet iht. avtale etter etter kamp/aktivitet/bruk.
  • Brukerne av anlegget er selv ansvarlig for sitt idrettsutstyr og sine verdisaker.
  • Der er forbudt å spille ball inne i klubbhuset.
  • Røyking og snusing er ikke tillatt.
  • Brukerne av anlegget som ikke overholder ordensreglene vil bortvist.

Åpningstider

• Mandag - fredag: Kl. 16- 22.30
  • Lørdag og søndag: kl. 10- 20
  • Stengt: Helligdager ("røde dager), hele påskeferien, sommerferien (skoleferien), osv.

• Epost: anlegg@sageneif.com
  • Facebook: Send melding via vår Facebookside.
  • Tlf sentralbord: 22230100 (tast 4 for spm. om huset)
  • Tlf frivillig vakt: 91912814 (Kun i husets åpningstid)

Frivillige vakter

Sagene IF har frivillige vakter i åpningstidene, du finner kontaktinfo til vaktene her.

Vaktenes oppgaver er bl.a.

• Åpne/stenge klubbhuset.
  • Påse at anleggene i idrettsparken Sagene IF har driftsansvar for ser ok ut.
  • Hjelpe brukerne av anleggene.
  • Håndheve ordensregler.
  • Drive kiosken.

Internett

• Nettverksnavn: SageneIF-Gjest
  • Nettverksnøkkel: Stjerneristriper

Toaletter

• Det er toaletter til bruk for publikum i foajeen i klubbhuset.
  • Alle brukere av Voldsløkka kan benytte seg av disse.

Gjenglemt

• Gjenglemt tøy legges i kasse i foajeen i klubbhuset merket "gjenglemt"
  • Gjenglemte verdisaker legges i kiosken og kan hentes hos våre vakter i åpningstidene.