VELKOMMEN TIL
SAGENE IF HÅNDBALL

På denne siden finner du informasjon om Sagene IF Håndball.

Her finner du oversikt over de ulike lagene vi har i Sagene If Håndball.

Her finner du oversikt over verktøy og prinsipper for å leggge opp håndballtreningene for ditt lag

Her finner du informajon om vår hjemmebane og våre anlegg

Litt om oss

Sagene IF håndball er en helt ny håndballklubb

Selv om vi hadde et damelag i håndball rett etter krigen, startet vi opp med håndball høsten 2020 og holder til i Bjølsenhallen nesten midt i Oslo. Vi spiller håndball fordi det er gøy og alle er velkommen til å bli med. Våre drakter har svarte og hvite striper, og klubbens motto er derfor "Stjerner i striper"!

Våre lag

Vi har lag for årskullene 2016 (felles gutte- og jentelag) til og med 2012-2011, samt et seniorlag herrer som har store ambisjoner! For årskullet 2017 (1. klasse) tilbyr vi håndballskolen og vil etterhvert opprette et lag om det er tilstrekkelig med barn og frivillige foreldre.

Trenerne våre er foreldre som har spilt håndball selv og bidrar frivillig, samt ungdommer som også spiller selv og som får noe betalt. Hvert lag har også en lagleder, dette er også foreldre som bidrar frivillig.

Treningstider

Vi trenger hovedsaklig på Bjølsenhallen, men også på flere skoler i bydelen (Nordpolen, Fernanda Nissen og Bjølsen skole). Se lenke over for oversikt.

Kommunikasjon

Vi kommuniserer med medlemmene våre via appen Spond.
Er du med på et av våre lag og trenger tilgang til laget i Spond, snakk med din
trener/lagleder, eller ta kontakt med oss: post@sageneif.com, 22230100- tas 3

Håndballskolen

For barn som går i 1 - 3 klasse tilbyr vi en Håndballskole hvor man kan prøve ut håndball. Dette er fra uke 37 til 43 (med opphold i høstferien) på onsdager 17 - 18 på Fernanda Nissen skole (Sandakerveien 112).

Medlemskap og priser

For å spille Håndball i Sagene If koster 945 kr pr år (420 kr i medlemsavgift, og 525 kr i treningsavgift). Faktura for medlemsavgift kommer i januar, faktura for treningsavgift kommer i april. Barn som blir med videre etter håndballskolen på høsten, og blir medlemmer av Sagene IF håndball, å kun betale 100 kr for å være med fram til jul.