Boksesalen

I boksesalen helst ytterst i 3. etasje i Bjølsenhallen holder en rekke kampidrettsklubber til; Sportsklubben 1909 boksing, Oslo Krav Maga klubb, Oslo Kali Sikaan Klubb, Tøyen Taekwondo klubb og Zanshin karateklubb.

Under finner du all nødvendig info om salen.

Om Boksesalen

• Høsten 2021 ble innebandysalen i 3. etasje i Bjølsenhallen bygd om til 3 stk kampidrettssaler på omlag 300 kvm hver.
  • De tre salene er tilpasset ulike idretter og har forskjellige typer matter på gulvet; Brytematter, judomatter og puslematter.
  • Boksesalen er den ytterste av de 3 salene, her kan du trene enten på puslematter eller på sportsgulv (se bildet over).
  • Det er er en rekke kampidrettsklubber som trener her; Sportsklubben 1909 Boksing, Oslo Krav Maga Klubb, Oslo Kali Sikaran Klubb, Tøyen Taekwondo klubb og Zanshin Karateklubb.

Regler

• Regler for buk av boksesalen finner du under.
  • Du kan også laste dem ned her.

Garderober

• Garderobe nr. 8 tilhører boksesalen.
  • I tillegg kan jenter/kvinner som trener i salen benytte garderobe nr. 7.

Utleie

• Det er ingen utleie man - fre kl. 16- 22.30, lubbene har da all tid.
  • Oslo kommune v/Bymiljøetaten leier ut man - fre kl. 8- 16.
  • Sagene IF leier ut helger (lø 9-18/søn 10-20), men kun til kampidrett.

Les mer om utleie av hallen her.

Aktivitet

• Du finner oversikt over all aktivitet i salen i kalenderen til høyre/under.

Kalender/Treningstider