Ansatte

Sagene IF har en liten gjeng med fast ansatte som jobber med daglig drift av klubbens aktivitet og anlegg. Tilsammen er 9,6 årsverk fordelt på 12 personer. Alle ansatte holder til i klubbhuset. Under kan du lese om våre ansatte og deres oppgaver, og du finner info om Sagene IF som arbeidsgiver.

Sagene IF som arbeidsgiver

  • Styret har delegert arbeidsgiveransvaret slik at styreleder følger opp daglig leder og daglig leder følger opp øvrige ansatte.
  • Sagene IF er medlem av arbeidsgiverforeningen NHO- idrett Abelia.
  • Gjennom NHO- idrett Abelia har vi lovpålagt yrkesskadeforsikring, underslagsforsikring, og pensjonsordning for alle våre fast ansatte.
  • Sagene IF følger kravene til et systematisk HMS- arbeid.
  • Styreleder, daglig leder og driftsleder har gjennomført lovpålagt HMS- kurs, samt brannkurs og førstehjelpskurs.
  • Alle våre ansatte har en arbeidskontrakt som er i tråd med arbeidsmiljøloven.
  • Alle våre omlag 100 trenere/ instruktører har en kontrakt i tråd med mal trenerkontrakt vedtatt av styret.
  • Sagene IF betaler arbeidsgiveravgift av alle lønnskostnader.
  • Sagene IF har vedtatt en felles lønnspolitikk for alle våre avdelinger.

Hvor finner du oss? 

  • Vi holder til i klubbhuset på Voldsløkka; Adresse: Stavangergata 32, 0468 Oslo (i huset på bildet)
  • Admninistrasjonen holder til ved klubbstua innerst i 2. etasje i klubbhuset. Driftsavdelingen holder til i driftsbygningene ved garasjene. 
  • Etter skoletid og FotballFritidsOrdningen finner du i festsalen rett over kiosken i 2. etasje.
  • Vi har også et kontor i Bjølsenhallen; Adresse: Moldegata 7, 0445 Oslo. 
  • Du finner kontaktinfo (post, epost, tlf) til klubben her.
  • Du finner kontaktinfo til våre ansatte under. 

Hvem er vi?

Daglig leder Vibeke Thiblin

Oppgaver:

  • Sekretær for styret
  • Representere Sagene IF utad
  • Lede administrasjonen
  • Drift av kontoret
  • Leder av ledergruppa (alle avdelingslederne).
  • Arbeidsgiveransvar for øvrig ansatte
  • Bistå avdelingenes arbeidsutvalg
  • Oppfølging av økonomi (budsjett og regnskap)
  • Lede HMS- arbeidet
  • Sponsor- og markedsarbeid
  • Søknads- og rapporteringsarbeid
  • Medlemshåndtering
  • Redaktør for alle publikasjoner på nett

Aministrasjons assistent Elisabeth Høvås

Oppgaver: 

  • Administrere og videreutvikle klubbens utleieaktivitet i alle anlegg.
  • Organisere og forbedre vaktordningen i klubbhuset og i Bjølsenhallen.
  • Påse at våre kiosker er klare til åpning kl. 16 alle hverdager.
  • Ansvar for medlemslister og fakturering i Klubbadmin.
  • Opprette og drive Sagene Ifs nettbutikk.
  • Lage plan og budsjett for forbedringer av klubbhusets funksjonalitet ift inventar, lagring og profilering.
  • Søke penger fra fond og stiftelser til klubbens arbeid og prosjekter.
  • Bistå daglig leder med øvrige arbeidsoppgaver ved behov.

Driftsleder anlegg Kurt- Jarle Niltveit

Oppgaver:

  • Påse at forpliktelser i driftsavtaler overholdes.
  • Tilrettelegge best mulig for Sagene IFs og brukernes aktivitet.
  • Leder for driftsavdelingen med ansvar for budsjett, øvrige ansatte og frivillige.
  • Etablere og følge opp drifts- og HMS/sikkerhetsrutiner for anleggene.
  • Vinterdrift kunstis og kunstgres, egging/preparering av is, drift av kjøleanlegg.
  • Sommerdrift av alle baner på Voldsløkka, og helårsdrift av Bjølsenhallen og klubbhuset.
  • Utføre enkelt vedlikehold, kontaktperson for kommunen ved større reparasjoner.
  • Bistå våre frivillige vakter i anleggene ved behov. 

Driftsassistent Trond Kristian Arnesen

  • Stillingsprosent: 100
  • Arbeidstid: Man - fra kl. 8-16, skift på vinter.
  • Epost: 
  • Tlf: 

Oppgaver: 

  • Tilrettelegge best mulig for Sagene IFs og brukernes aktivitet. 
  • Vinterdrift kunstis/kunstgress.
  • Sommerdrift av alle baner på Voldsløkka, helårsdrift av Bjølsenhallen og klubbhuset.
  • Utføre enkelt vedlikehold i alle anleggene klubben drifter, melde feil og mangler. 
  • Bistå våre frivillige vakter i anleggene ved behov. 
  • Bistå driftsleder med forefallent arbeid. 

Rekrutteringsleder Thomas Bakkene

Oppgaver: 

Ansvar for alle Sagene IFs tilbud til barn som kommer inn døra i klubben for første gang: Allidrett, AKS- prosjektet, åpne idrettsskole, ferieaktiviteter: 

  • Lage årsplan og budsjett
  • Rekruttering og markedsføring
  • Følge opp trenere sportslig og administrativt
  • Følge opp ungdommer i jobb spesielt.
  • Løse admin oppgaver
  • Sørge for treningstider i anleggene
  • Kontakt med skolene og AKSene
  • Samarbeid med avdelingene/idrettene
  • Rapportering og søknadsskriving
  • Evaluering og videreutvikling

Aktivitetsleder Patrice Balauze

Oppgaver:

  • Bistå rekrutteringsleder i Sagene IF med planlegging, markedsføring, gjennomføring, oppfølging og evaluering av alle Sagene IFs rekrutteringsprosjekter generelt, og rugbyprosjektene spesielt. 
  • Lede Sagene IF rugby sitt arbeid med rekruttering av barn og ungdom, være hovedtrener for alle klubbens rugbylag for barn og ungdom, starte opp nye lag etter hver rugbyskole, og utdanne/ involvere unge rugbytrenere i klubben.
  • Lede arbeidet med en mal og et årshjul for arrangementer i Sagene IF.
  • Lede arbeidet med kursing og kompetanseheving på tvers av idrettene.

FFO- leder og Trenerveileder fotball Pak Ling Li

Oppgaver: 

Leder for Fotball FritidsOrdningen (50%)

  • Utvikling/ oppfølging av årsplaner og budsjetter
  • Ansettelse, oppfølging og veiledning av trenere
  • Løse administrative oppgaver
  • Markedsføring og rekruttering
  • Koordinering og samarbeid med etter skoletid
  • Evaluering og videreutvikling av tilbudet.

Trenerveileder fotball (50%)

  • Implementere og oppdatere sportsplanen.
  • Rekruttering og oppfølging av trenere. 
  • Kartlegge og bygge opp kompetanse i klubben. 
  • Sike god rekruttering og oppstart av nye årskull
  • Fokus på Fair-play.

Leder Etter skoletid 5.-7. klasse Kevin Alexander Stenberg

Oppgaver: 

  • Utvikle, igangsette og drive tilbudet Etter skoletid for 5.- 7 klassinger iht klubbens mål  og verdigrunnlag. 
  • Markedsføre tilbudet overfor bydelens ungdommer, og samarbeide med bydel, ungdomsklubb og skoler.
  • Daglig drift av tilbudet mandag til torsdag kl. 14- 17.
  • Planlegge aktiviteter og innhold, med fokus på idrett og spill. 
  • Lage  og styre etter et budsjett.
  • Arbeidsleder for  øvrige ansatte.
  • Ha kontakt med foreldre og foresatte.
  • Sørge for at Etter skoletid er et trygt sted å være for deltakerne.

Kjøkkenleder Etter skoletid 5.-7. klasse Fatima Messadi

  • Stillingsprosent: 50
  • Arbeidstid: man - ons kl. 10-17, fri skoleferier.
  • Epost: 
  • Tlf:

Oppgaver: 

  • Ansvar for mat og måltider på Etter skoletid
  • Ansvar for kjøkkenet i festsalen og i kiosken på klubbhuset er klar til de frivillige kioskvaktene kommer mandag - onsdag.
  • Ansvar for opplæring og oppfølging av øvrig kjøkkenpersonell (ungdommer i jobb, frivillige)
  • Bistå leder på Etter skoletid med å ta vare på barna- og ungdommene som deltar på tilbudet.
  • Bistå kioskleder vedbehov og tid. 

Inkluderingsassistent Warsame Isse Ali Elmi 

Oppgaver: 

  • Ta imot og følge opp barn, ungdom og familier som trenger litt ekstra hjelp for å bli en del av klubben. 
  • Sørge for at informasjonen om at Sagene IF er for alle, og hvordan man kan bli med, når fram til flest mulig barn, ungdom og familier i bydelen. 
  • Kontaktperson for offentlige instanser som jobber med barn, ungdom og familier som ønsker å være med på aktivitet i Sagene IF. 
  • Holde kontakten med, og videreutvikle, Sagene IFs nettverk av alle som jobber med barn og ungdom i bydel Sagene. 
  • Bistå daglig leder med forefallent arbeid ved behov. 

Leder for Etter skoletid for 8.-10. klasse Siham Jama

Oppgaver: 

  • "Leder for prosjektet Med hjerte for Voldsløkka", et prosjekt i samarbeid med Voldsløkka ungdommskole, om et tilbud Etter skoletid for 8.-10. klasse. 
  • Igangsette og veilede prosjektets styringsgruppe bestående av elever/ungdommer.
  • Lage timeplan/program for aktivitetene i prosjektet i samarbeid med elevene og Sagene IF. 
  • Markedsføre aktivitetene blant elevene og motivere til deltakelse.
  • Vise ungdommer som har sluttet på sin aktivitet/idrett hvilke alternativer som finnes i nærmiljøet.
  • Veilede ungdommer som trenger å finne sin aktivitet/idrett.
  • Være koordinator mellom skole, idrettslag og øvrige ungdomstiltak i bydelen.
  • Være med å lage årsplaner og aktivitetsplaner for skoleåret.
  • Styre prosjektet innenfor vedtatte budsjettrammer. 

Assistent for Etter skoletid for 8.-10. klasse Khawla El-Hbabi

Oppgaver: 

  • Lage timeplan/program for aktivitetene i prosjektet i samarbeid med elevene og Sagene IF. 
  • Markedsføre aktivitetene blant elevene og motivere til deltakelse.
  • Vise ungdommer som har sluttet på sin aktivitet/idrett hvilke alternativer som finnes i nærmiljøet.
  • Veilede ungdommer som trenger å finne sin aktivitet/idrett.
  • Være koordinator mellom skole, idrettslag og øvrige ungdomstiltak i bydelen.
  • Lage årsplaner og aktivitetsplaner for skoleåret.
  • Styre prosjektet innenfor budsjettrammene