Stjernesommer 2024!

Sagene IF kan endelig inviterer alle barn på gratis Stjernesommer! Det blir program mandag til fredag kl. 09.30-15.30 fom uke 27 tom uke 33. Du får prøve deg i masse ulike idretter og aktiviteter, både ute på Voldsløkka og inne i Bjølsenhallen. Alle barn som går i 1.- 7. klasse nå, pluss de alle som starter i 1. klasse til høsten er velkommen! Under kan du lese mer og melde deg på. Vi gleder oss!

Vi har lagt ut all info om Stjernesommer her, under en oppsummering av det viktigste.

For hvem? Alle barn som nå går i 1.-7. klasse, pluss barn som starter i 1. klasse i høst.

Når? Fom uke 27 tom uke 33:

Hvor? Ute på Voldsløkka, inne i Bjølsenhallen, henting/levering skjer på klubbhuset.

Pris: Gratis!

Program og aktiviteter (for alle ukene):

Mandag - fredag kl. 09.30-15.30:

• Kl. 09.30: Oppmøte på klubbhuset ved Voldsløkka Landhockeybane
  • Kl. 10:00: Aktivitet/Idrett
  • Kl. 11:00: Lunch og leker (Ha med matpakke)
  • Kl. 13:00 Aktivitet/Idrett
  • Kl. 15:30 Dagen er ferdig og barna hentes eller går hjem selv

Eksepler på aktiviteter deltakerne får prøve seg på ila Stjernesommer:

• Landhockey, fotball, dart, rugby, judo, tennis, bryting, innebandy, turn, dans, sjakk og håndball. Også har vi masse morsomme leker og spill til både innendørs og utendørs bruk.
  • Det vil variere noe fra uke til uke hvilke idretter/ aktiviteter deltakerne får teste, det kommer av vår tilgang på instruktører fra de ulike idrettene.

Påmelding: Meld deg på her: https://forms.gle/52hrD8BXsCziRjDX9

• Du kan melde deg på så mange uker du vil.
  • Blir det fullt en uke, stenger vi påmeldingen for denne uken.
  • Du får en bekreftelse på skjermen på at skjemaet er sendt inn og du får en kopi av din påmelding på epost, dette er en bekreftelse på at du har fått plass, Det betyr at du bare kan møte opp første dagen den uka du har meldt deg på, det kommer ingen ytterligere informasjon fra oss.

Spørsmål:

Les først all info vi har lagt ut her!

Velkommen!