Si din mening om Sagene IFs virksomhetsplan del 2 - TORSDAG 25. JANUAR

Sagene IF avholdt et vellykket medlemsmøte i november, hvor det kom inn mange gode forslag til den første delen av vår nye virksomhetsplan. Klubben inviterer nå alle til å delta i en diskusjon om den siste delen av planen. Dette skjer i Festsalen på klubbhuset torsdag 25. januar kl. 18.Alle medlemmer er velkommen!NÅ MED OPPDATERT AGENDA/SAKSPAPIRER.

Det er styret i Sagene IF som har igangsatt arbeidet med en virksomhetsplan, og prosessen ledes av Rune Hauger. Les om bagrunnen for arbeidet og det første medlemsmøtet her

Virksomhetsplanen blir et viktig verktøy for klubbens fremtid. Den skal definere bl.a. Sagene IFs verdigrunnlag, visjon og hovedmål, samt hvilke innsatser som settes i gang for å nå disse målene.

Uansett om du deltok på det første medlemsmøtet eller ikke, har du mulighet til å delta og påvirke innholdet av planen.

Oslo idrettskrets hjelper oss med å planlegge og gjennomføre dette møtet. Agendaen er ikke klar ennå, men legges ut her når den kommer. Hold av tiden i din kalenderen din nå!

Vi ses!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

OPPDATERING FEA PROSJEKTGRUPPA:

Hvilke mål bør Sagene IF fokusere på?
25. januar kl.18 er du invitert til festsalen på klubbhuset. Dit kommer også Tone Holm Dagsvold fra Oslo idrettskrets for å hjelpe oss med å finne de riktige målene å jobbe fram mot i årene som kommer. Vi skal også diskutere hvilke virkemidler som må til for å nå disse målene. Vi håper du kommer.

I forrige medlemsmøte (22.11.23) diskuterte vi nåsituasjonen for Sagene IF og hva som kunne være foreningens virksomhetsidé, verdier og visjon. Nysgjerrig? Les mer om hva som er gjort til nå i lenka under, så er du i tillegg godt forberedt til møtet på torsdag!

Velkommen!