BLI MED Å DISKUTERE SAGENE IF SIN FILOSOFI!

Onsdag 22. november 2023 kl. 18 inviteres alle medlemmer av Sagene IF, og deres foresatte, til klubbhuset for å diskutere SIFs filosofi og innholdet i en framtidig overordnet langtidsplan.

Vi har tidligere fortalt at vi jobber med foreningens organisatoriske fundament - vår filosofi og våre verdier.

Nå inviterer vi til medlemsmøte der DU kan være med på å forme Sagene IFs verdier og framtid. For at vi skal klare å oppdatere oss uten å miste sjela på veien, håper vi at mange av dere finner tid til å bidra i dette viktige arbeidet.

Møtet blir på klubbhuset onsdag 22. november kl 18.

Flere detaljer om møtet vil komme seinere, men i denne omgang håper vi at du setter av tiden i din kalender.

Er det noe du lurer på eller ønsker å meddele så ta kontakt med Rune Hauger, ruhauger@gmail.com eller på 920 17 065.