Voldsløkka garderober

Sagene IF drifter Voldsløkka garderober for Oslo kommune Bymiljøetaten (BYM).

Det er 3 stk garderober i bygget; en for damer, en for herrer og en garderobe kun for Sagene IF.

Garderobetildeling

Det er to garderobeanlegg på Voldsløkka:

1. Garderobene i klubbhuset
    • Brukes av alle klubber/ lag som spiller kamper på Voldsløkka kunstisbane (Bandy), Voldsløkka landhockeybane, Voldsløkka rugbybane og Voldsløkka tennisbaner.
  2. Voldsløkka garderober
    • Brukes av alle klubber/ lag som spiller kamper på Voldsløkka kunstgress (brukte), Bjølsen kunstgress, Bjølsenfeltet fotballbaner og Voldsløkka sandvolleyballbaner.
  • Garderobene i klubbhuset
  • Voldsløkka garderober

Veibeskrivelse

Ligger inne i idrettsparken, mellom grusbanen og tennisbanene.

her

Adresse:

Stavangergata 22, 0464 Oslo.

Kart:

Se her.

Kollektivt:

Buss nr. 37 og 54 til Bjølsen, T- bane til Nydalen.

Parkering:

Det er forbudt å kjøre bil og parkere inne i parken.

Åpningstider

• Vinteren (1/11 - 31/3): Stengt!
    • Sommeren (1/4- 31/10): Man-fre kl. 16- 22.15, lø- søn kun når kamper.

Frivillige vakter

• Sagene IF har frivillige vakter i garderobeanleggets åpningstider.
    • Vaktene sitter i klubbhuset, og er innom garderoben av og til.
    • Du finner kontaktinfo til vakten her.

Lys

• Sagene IFs driftsavdeling skrur av og på lyset på banene med en sms.
    • Ring drift sin vakttelefon om lyset ikke skrus av/ på som det skal.

Nøkler

• Lagleder kan hente nøkkel til garderoben hos vakta i klubbhuset 30 min før kamp, bilnøkkel e.l må leveres inn som depositum.
    • Lagleder må levere nøkkelen tilbake til vakta i klubbhuset 30 min etter kamp, bilnøkkel e.l. returneres.

Verdisaker

Vi fraråder sterkt å oppbevare verdisaker i garderoben.

Utleie

Sagene IF leier ut garderoben hele året, les mer her.

Bruk

• Oslo fotballkrets: Alle lag i kretsens serier har tilgang 30 min før/30 min etter kamp.
    • Oslo Bedriftsidrettskrets: Alle lag i OBIK sine kamper har tilgang 30 min før/30 min etter kamp.
    • Oslo Sandvolleyballklubb: Fri tilgang og egen nøkkel ifm sine treninger/ kamper.
    • Oslo Rugbykrets: Fri tilgang og egen nøkkel for alle sine klubber ifm treninger og kamper.
    • Sagene IF: Sagene IF fotball, landhockey, rugby, bandy og tennis har fri tilgang og egen nøkkel.

Rutiner ved brannalarm

1. Varsle brannvesenet på telefonnummer 110.
    2. Få ut alle som befinner seg i anlegget så rolig og raskt som mulig.
    3. Forsøk å slokke med utstyret som finnes på anlegget.
    4. Lukk alle vinduer og dører.
    5. Møt og informer brannvesenet.
    6. Foreta opptelling for å sjekke at alle er kommet ut av anlegget.
  • Varsle brannvesenet på telefonnummer 110.
  • Få ut alle som befinner seg i anlegget så rolig og raskt som mulig.
  • Forsøk å slokke med utstyret som finnes på anlegget.
  • Lukk alle vinduer og dører.
  • Møt og informer brannvesenet.
  • Foreta opptelling for å sjekke at alle er kommet ut av anlegget.
  • Ordensregler

1. De ansvarlige ledere og instruktører må se til at ordensreglene blir overholdt.
    2. Brukerne av anlegget er pliktig å rapportere om skader som måtte oppstå på lokaler, baner og inventar til garderobevakten.
    3. Det er kun trenere, spillere og dommere som skal oppholde seg i garderobeanlegget.
    4. Hjemmelag og leietakere har ansvaret for at banen og garderobeanlegget ser ok ut etter kamp/ aktivitet.
    5. Brukerne av anlegget må selv ta ansvar for sitt idrettsutstyr og sine verdisaker.
    6. Der er forbundt å spille ball inne i garderobebygningen.
    7. Røyking og snusing er ikke tillatt, verken i garderoben eller i dusjen.
    8. Det er kun Sagene IF som har adgang til klubbrommet og i A- lagets garderobe.
    9. Brukerne av anlegget som ikke overholder ordensreglene vil nektes bruk av garderobeanlegget.
  • De ansvarlige ledere og instruktører må se til at ordensreglene blir overholdt.
  • Brukerne av anlegget er pliktig å rapportere om skader som måtte oppstå på lokaler, baner og inventar til garderobevakten.
  • Det er kun trenere, spillere og dommere som skal oppholde seg i garderobeanlegget.
  • Hjemmelag og leietakere har ansvaret for at banen og garderobeanlegget ser ok ut etter kamp/ aktivitet.
  • Brukerne av anlegget må selv ta ansvar for sitt idrettsutstyr og sine verdisaker.
  • Der er forbundt å spille ball inne i garderobebygningen.
  • Røyking og snusing er ikke tillatt, verken i garderoben eller i dusjen.
  • Det er kun Sagene IF som har adgang til klubbrommet og i A- lagets garderobe.
  • Brukerne av anlegget som ikke overholder ordensreglene vil nektes bruk av garderobeanlegget.
  • Garderobeavgiften

Generelt
    Alle som trener fast eller spiller hjemmekamper på Voldsløkka, må betale garderobeavgift til Sagene IF. Det gjelder forbund, kretser og klubber. En får da tilgang til garderoben 30 min før til 30 min etter trening/ kamp. Garderobeavgiften må betales selv om en ikke bruker garderoben. Det er driftsavtalen Sagene IF har med Oslo kommune som regulerer dette.

Priser
    Det koster 300 kr pr seniorkamp, 150 kr pr aldersbestemt kamp, og 50 kr pr trening.
    For klubber og kretser med egne avtaler, gjelder priser oppgitt i denne.

Fakturering
    Hvor sendes fakturaene?

• Til klubbens epostadresse oppgitt på nettsider eller hos særkrets/ forbund.
    • Til epostadressen oppgitt i egen avtale.

Når sendes fakturaene?

• Faktura for våren sendes ut i starten av juli.
    • Faktura for høsten sendes ut i starten av november.