Hva skjer i klubben?

Sagene IF har et stort og bredt aktivitetstilbud til våre medlemmer. På denne siden har vi laget en overordnet oversikt over hva som skjer i klubben. For å få med deg det som skjer, vil vi anbefale det å følge Sagene IF på Facebook og Instagram, samt å melde deg på vårt nyhetsbrev.

Møter og kurs

• Sagene IF tilbyr en rekke kurs til våre medlemmer og frivillige, du finner vår kurskalender her.
  • Sagene IFs styre møtes en gang pr måned, du finner møtekalenderen her.
  • Sagene IFs ledergruppa består av alle våre avdelingsledere, deres møtekalender er publisert her.

Sagene IF har en rekke arrangementer hvert år:

• Åpne og gratis idrettsskoler - starter første uka i september
  • Sagene- dagen i fotball - september/ oktober
  • Meny- cup i innebandy - september/ oktober
  • Klatrekongen i sykkel - september
  • Sommerpatruljen for ungdom - skoleferien om sommeren

Aktivitetsplan/ terminliste for alle våre idretter

Under finner du en oversikt over aktivitetsplanene i alle våre idretter. Trykk på den lille pilen i høyre hjørne og velg idrett. For mer detaljert informasjon om aktiviteten for lagene/ gruppene i de ulike idrettene, viser vi til idrettenes egne sider her på sageneif.no.

Banekalendere for alle våre anlegg

Sagene IF drifter Bjølsenhallen, klubbhuset, Voldsløkka idrettspark, og Bjølsenparken for Oslo kommune. Våre idretter driver også din aktivitet på banene i disse anleggene. Du kan lese mer om alle våre anlegg her. Under finner du en oversikt over aktiviteten på samtlige baner. Trykk på den lille pila i høyre hjørne for å velge anlegg/ bane.