Stig i fotballtrenerkarrieren med Sagene IF! Vi søker unge talenter til å forme fremtiden i vår ungdomsavdeling.

Sagene IF er stolte av å være en av Oslos mest tradisjonsrike idrettsklubber. Vi søker dedikerte og engasjerte fotballtrenere som vil være med på å forme våre spillere i ungdomsavdeling til fremtidens fotballstjerner og samtidig bidra til å bygge et sterkt fotballmiljø i vår klubb.

Hvem vi leter etter:

• Entusiastisk: Du har en brennende lidenskap for fotball og ønsker å dele din entusiasme med unge talenter.
  • Læringsvillig: Du er sulten på kunnskap og vil utvikle deg som trener.
  • Samarbeidsvillig: Du trives i et lagmiljø og ønsker å bygge sterke relasjoner med spillerne og andre trenere.
  • Fremtidsrettet: Du har en visjon for hvordan vi sammen kan forme fremtiden til Sagene IF.

Dine oppgaver:

• Spillerutvikling: Trene og veilede spillerer i vår ungdomsavdeling i deres fotballreise.
  • Lagbygging: Bidra til å bygge lagånd og samarbeid blant spillerne.
  • Mentoring: Lære av erfarne trenere og utvikle din egen trenerstil.
  • Klubbutvikling: Være med på å utvikle klubbkulturen og bidra til klubbens vekst.
  • Kampledelse: Lede lag i kamper.

Hva vi kan tilby:

• Muligheter: En plattform for unge trenertalenter til å utvikle seg og få verdifull erfaring.
  • Støtte og veiledning: Vi gir deg støtte og muligheten til å lære av erfarne trenere.
  • Inspirerende miljø: Du blir en del av et engasjert trenerteam som deler din lidenskap.
  • Personlig vekst: Du vil få muligheter for videreutdanning og utvikling som trener.
  • Lønn etter avtale: Vi tilbyr godtgjørelse basert på dine kvalifikasjoner og erfaring.

Bli med på reisen med Sagene IF og hjelp oss med å bygge en klubb som gir unge talenter en plattform for suksess. Sammen kan vi skape noe spesielt!

Interessert? Send din søknad og CV til pak@sageneif.com innen 27.oktober.

Kontakt oss gjerne for mer informasjon eller spørsmål.

Sagene IF - Din vei til en lovende trenerkarriere!