Sagene IF søker trenere!

Sagene IF er en klubb i sterk vekst og aktiviteten øker, og vi utlyser derfor 2 trenerstillinger på 30% hver. Trenerne skal lede aktiviteten både i vårt AKS- prosjekt for 1.-4. klasse og i vår allidrett for barn 2- 5 år. Vi ser etter deg som får barn til å bli glade i aktivitet og som brenner for at alle skal få være med. Trenerne blir en del av Sagene IF sitt sportslige team og rapporterer til vår rekrutteringsleder. Les mer under.

Hele stillingsannonsen finner du her.

Ansvar og oppgaver:

• Sørge for at barna trives i klubben og blir glad i aktivitet.
  • Delta i å lage årsplaner og sportslige planer for allidrett og AKS- prosjektet.
  • Planlegge og gjennomføre treningene i prosjektene i tråd med planene.
  • Igangsette og utvikle prosjektene sammen med øvrige trenere.
  • Hente og følge barn fra AKS i AKS- prosjektet.
  • Holde orden på utstyr og deltakerlister.
  • Kontakt med foreldre og foresatte.

Kompetanse og erfaring:

• Trenere må ha fylt 18 år å ha fullført videregående utdanning.
  • Variert idrettsbakgrunn, samt evne og engasjere barn i mange ulike aktiviteter.
  • Praktisk arbeidserfaring med å lede aktivitet for barn og ungdom er viktig.
  • Egen erfaring fra idrett og fysisk aktivitet vil telle positivt.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Hva kan Sagene IF tilby?

• Flotte nye anleggsfasiliteter i Voldsløkka idrettspark.
  • Trenerkurs og supplering av kompetanse.
  • Et godt arbeidsmiljø.
  • Muligheter til å være med å bygge en klubb med mye potensial og store utviklingsmuligheter.

Egenskaper: Engasjert, inkluderende, ansvarsfull, Initiativrik, løsningsorientert.

Arbeidssted: Voldsløkka idrettspark, Bjølsenhallen, gymsalene på de lokale skolene.

Stillingsprosent:  2 stk trenere med 30% stilling hver.

Arbeidstid:  Fast arbeidstid (ikke fleksibelt) man – fre kl. 14- 18, pluss noe i helg.

Ferie: Alle skolens ferier.

Lønn: Etter avtale.

Politiattest: Politiattest må framvises i tråd med idrettens lov.

Tiltredelse: Så fort som mulig.

Søknad: Søknad med CV og referanser sendes på e-post til rekrutteringsleder@sageneif.com.

Spørsmål kan rettes til: Rekrutteringsleder Audun Vagleng, telefon 45262646, epost samme som over.