Sagene IF søker to driftsassistenter for idrettsanlegg!

Sagene IF er i sterk vekst med stadig flere idretter og medlemmer, Voldsløkka bygges ut med nye idrettsanlegg, og to av våre dyktige medarbeidere i driftsavdelingen slutter hos oss i høst. Vi har derfor behov for å øke kapasiteten i vår driftsavdeling, og vi søker etter en to driftsassistenter; en i 50% stilling og en i 20% stilling. Les mer under.

Les hele stillingsannonsen her.

Vi er i sterk vekst med stadig flere idretter og medlemmer, Voldsløkka bygges ut med nye idrettsanlegg, og to av våre dyktige medarbeidere i driftsavdelingen slutter hos oss i høst. Vi har derfor behov for å øke kapasiteten i vår driftsavdeling, og vi søker etter en to driftsassistenter:

Driftsassistent 1:

• 50% fast stilling.
  • Jobber fult (100%) i 6 måneder fom 1. oktober tom 31. mars, sommerhalvåret avspaseres i sin helhet.
  • Gode muligheter for en gradvis økning av stillingsprosent.

Driftsassistent 2:

• 20% stilling i et års vikariat, med gode muligheter for at stillingen gjøres fast etter et år.
  • Jobber 16- timers uker (40%) i 6 måneder fom 1. oktober tom 31. mars, sommerhalvåret avspaseres i sin helhet.
  • Gode muligheter for ekstra timer som tilkallingsvakt, og for fast stilling når vikariatet løper ut.

Følgende gjelder for begge stillinger:

Det påberegnes overtid ved ugunstig vær (for eksempel stort snøfall), gjennomføring av arrangementer og kamper, samt ved uforutsette og ekstra oppgaver. Driftsassistentene blir ansatt i Sagene IF, og rapporterer til driftsleder.

Ansvar og oppgaver:

• Vinterdrift av Voldsløkka kunstisbane og Bjølsen kunstgress, betyr betjening av traktor og ismaskin.
  • Tilsynsoppgaver i klubbhuset og Bjølsenhallen, samt på en rekke utendørsanlegg.
  • Utføre enkelt vedlikeholdsarbeid.
  • Tilrettelegge best mulig for Sagene IFs og brukernes aktivitet på anleggene klubben drifter.

Kompetanse og erfaring:

• Må ha fylt 18 år.
  • Egen erfaring med idrett vil telle positivt.
  • Utdanning og/ eller erfaring fra drift av idrettsanlegg er en fordel.
  • Maskinførerbevis eller førerkort klasse B er ønskelig, men ikke nødvendig.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Hva kan Sagene IF tilby:

• Opplæring og kompetansebevis for kjøring av ismaskin.
  • Et godt arbeidsmiljø.
  • Muligheter til å være med å bygge en klubb med mye potensial og store utviklingsmuligheter.

Egenskaper: Praktisk anlagt, serviceinnstilt, løsningsorientert, ansvarsfull, ærlig.

Arbeidssted: Voldsløkka og Bjølsenhallen.

Arbeidstid: Turnus, må påberegnes kvelds/helgearbeid, overtid avspaseres.

Lønn: Etter avtale.

Politiattest: Politiattest må framvises i tråd med idrettens lov.

Tiltredelse: 1. oktober 2021.

Søknad:

Søknad med CV og referanser sendes på e-post til driftsleder@sageneif.com så raskt som mulig og senest innen 12. september.

Oppgi i søknaden hvilken stilling du søker på (driftsleder 1, eller driftsleder 2).

Spørsmål kan rettes til:

Driftsleder Kurt-Jarle Niltveit, telefon 90020038, epost driftsleder@sageneif.com.