Sagene IF Fotball inviterer til OBOS Camp

Sagene IF Fotball inviterer til fotballcamp for alle mellom 8 og 14 år i vinterferien.

OBOS Camp er en ny nasjonal fotballsatsning med fotballcamper over hele Norge, og i vinterferien skal vi i Sagene IF arrangere vår utgave.

Nå kan du melde deg på. Les mer under!

Hva er OBOS Camp?

OBOS Camp er en helt ny nasjonal fotballcamp der utvikling, mestring og fotballglede står i fokus. Campene er preget av innhold av høy kvalitet, kompetente trenere og instruktører og mye aktivitet. OBOS Camp skal være en arena for spillere til å utvikle både sportslige, mentale og samhandlingsferdigheter.

Hvem kan delta på OBOS Camp Sagene IF?

Både jenter og gutter i alderen 8 - 14 år (2009 - 2015) kan delta på OBOS Camp. Man må ikke være deltaker i Sagene IF for å kunne delta.

Det er ingen krav til sportslig nivå på deltakere ved OBOS Camp. Det eneste som forventes av spillerne er vilje til og ønske om å lære. OBOS Camp er en utviklingsarena for alle som ønsker å ta ytterligere steg, uavhengig av nåværende nivå. Øktene vil kreve konsentrasjon og fokus, samtidig som de vil være lærerike og morsomme for alle.

Praktisk informasjon

Sted: Bjølsen kunstgress og Sagene IFs klubbhus (Stavangergata 32)

Dato: Mandag 20. februar til torsdag 24. februar

Tidspunkt: Kl. 10.00 - 14.00

Deltakeravgift: 300,- til 900,- (avhenger av antall dager man ønsker å delta).

Deltakeravgiften inkluderer lunsj alle dager, samt årets OBOS Camp-drakt og -ball.

Trenerne under Campen vil være utdannede og enten jobbe i Sagene IF som trener eller være spiller på klubbens A- eller G19-lag.

Program og innhold

En typisk dag på OBOS Camp består av to fotballøkter på feltet, lunsj og enkelte dager faglig innhold innendørs. Hver dag har et eget sportslig tema som øktene tar utgangspunkt i. Det sportslige innholdet i campen er utarbeidet av ansatte ved Glimt Akademiet til FK Bodø/Glimt, og er av høy kvalitet. Fotballøkten før lunsj har fokus på trening og deløvelser rundt dagens tema, mens fotballøkten etter lunsj består av ulike kampformer knyttet til samme tema.

OBOS Camp har også fokus på utvikling av mentalitet hos deltakerne. Hver dag vil ha et eget mentalitetstema som spillerne vil bli bevisstgjort og få oppfølging på.

Du melder deg på her.

Vi tar forbehold om at Bjølsen kunstgress er klar til Campen gjennomføres. Vi kommer tilbake til alternativ løsning dersom dette ikke skulle være tilfelle.

Eventuelle spørsmål rundt OBOS Camp Sagene IF kan rettes

Henrik Davidsen Hellevik

tlf: 45514594

e-post: henrik@sageneif.com

Vi gleder oss og håper nettopp du ønsker å delta!