Sagene IF bryting søker trenere!

Sagene IF bryting startet sin aktivitet i 2014 og er en ung bryteklubb. Vi har om lag 100 medlemmer, og har aktivitet for både barn, ungdom og senior. Hver høst har vi åpen og gratis bryteskole for barn 6- 12 år, og ila året tilbyr vi også 4- 8 ukers gratis bryting til aktivitetsskolen (AKS) på våre 5 nærmeste barneskoler. I Sagene IF er bryting organisert i samme avdeling som judo, og de to idrettene samarbeider tett. Vi søker nå etter flere trenere for våre barnepartier og grupper.

Du finner også hele utlysningen her.

Ansvar og oppgaver:

• Planlegge og gjennomføre treninger for barnepartier i bryting på ulik nivåer (6- 12 åringer).
  • Være med som trener/leder på samlinger og konkurranser for barnepartiene en er trener for.
  • Sørge for at barna trives i klubben og blir glad i bryting.
  • Holde orden på utstyr og deltakerlister.
  • Kontakt med forelde og foresatte.
  • Delta i å lage årsplaner og sportslige planer for bryteavdelingen.

Kompetanse og erfaring:

• Trenere må ha fylt 18 år.
  • Praktisk erfaring som trener/leder for barn er viktig for oss.
  • Kjennskap til norsk barneidrett og barneidrettsbestemmelsene vil telle.
  • Trenerkurs i bryting er en fordel, men kan også tas etter at du har startet.
  • Egen erfaring fra bryting og fysisk aktivitet vil telle positivt.
  • Personlig egnethet vektlegges mest.
  • Vi oppfordrer særlig damer til å søke, men har også masse plass til mannlige trenere.

Hva kan Sagene IF tilby:

• Lønn etter avtale og kompetanse.
  • Trenerkurs og supplering av kompetanse.
  • Muligheter til å være med å bygge en klubb med mye potensial og store utviklingsmuligheter.

Egenskaper: Flink med barn, inkluderende, ansvarsfull.

Arbeidssted: Bjølsenhallen.

Stillingsprosent: Timesbasert avtale, mellom 4 og 12 timer pr uke.

Arbeidstid: Sagene IF bryting har treninger på ettermiddag/kveld fre, lør, søn og man.

Lønn: Timelønn etter avtale.

Politiattest: Politiattest må framvises i tråd med idrettens lov.

Tiltredelse: Så raskt som mulig.

Søknad: Søknad sendes på e-post til post@sagenif.com, søknadsfristen er løpende.

Spørsmål rettes til: Leder bryting Wenche Larsen, telefon 93626544, epost lederbryting@sageneif.com.