Gratis Landhockeyskole

Gratis landhockeyskole!

Sagene IF inviterer alle barn i 1.-7. trinn til gratis landhockeyskole høsten 2022! Det blir trening hver mandag kl. 18-19 fom uke 36 tom uke 39 på Voldsløkka landhockeybane (ved klubbhuset). Første trening blir da mandag 5. september. Du trenger ingen forkunskaper og du får låne alt utstyr av oss!  Landhockey passer for alle og vil lover å ta deg godt i mot.

Når er landhockeyskolen?

• Fom uke 36 tom uke 39.
  • Mandager kl. 18 - 19.
  • Første trening blir mandag 5. september.

Hvordan bli med?

Du trenger ikke melde deg på, det er bare å møte opp, vi tar deg imot når du kommer.

Hvis du vil og får til kan du også melde deg på via landhockeyskolens Spond-gruppe her:

Det er løpende opptak på landhockeyskolen hele tiden. Det betyr at du er velkommen til å bli med, selv om du ikke fikk med deg starten.

Hva koster det?

Landhockeyskolen er åpne for alle, det koster ingenting.

Du trenger kun vanlige treningsklær og sko til utendørsbruk, alt annet utstyr får du låne av oss.

Hva skjer etter landhockeyskolen?

Det er først når man har bestemt seg for å bli med videre etter landhockeyskolen at man blir medlem av Sagene IF. Da koster det også noen penger å være med. Fram til jul vil det koste 100 kr, fra og med nyttår betaler man medlemsavgift og treningsavgift som gjelder for hele året. Vi er avhengig av at foreldene bidrar, og i Sagene IF landhockey er det 4 dugnader pr år. Vi vil invitere til et informasjonsmøte for foreldre til alle barn som har lyst til å være med videre etter landhockeyskolen der vi vil informere om alt dette. Du kan også lese mer om medlemskap, dugnad og priser i Sagene IF her.

Det aller viktigste for Sagene IF er at alle får være med! Det betyr at vi har enkle og gode ordninger for familier som sliter med å betale medlems- og treningsavgift. Les mer om det her.

Har du spørsmå?

Ta kontakt med oss på rekrutteringsleder@sageneif.com

Vi gleder oss derfor til å ta imot flere landhockeyllspillere- med familier-  i klubben!

Last ned flyer