Gratis fotballskole for alle nye 1. klassinger!

Sagene IF inviterer alle nye 1. klassinger, både jenter og gutter, på gratis fotballskole! Det blir trening hver onsdag kl. 17- 18 fom uke 36 tom uke 42 på Voldsløkka landhockeybane (ved klubbhuset). Første trening blir da 8. september. Vi gleder oss!

Fotballskolen er åpne for alle, det koster ingenting. Du trenger kun vanlige treningsklær og sko til utendørsbruk, alt annet utstyr får du låne av oss.

Det er ikke nødvendig å melde seg på eller registrere seg, det er bare å møte opp og bli med, og du kan gjerne prøve deg på flere skoler/ idretter.

Det er løpende opptak på fotballskolen hele tiden. Det betyr at du er velkommen til å bli med, selv om du ikke fikk med deg starten.

Fotballskolen er spesielt egnet for nye 1. klassinger. Eldre barn opp til 12 år som er nybegynnere er også hjertelig velkomne, de vil etterhvert gå inn i klubbens lag for deres årgang.

Fotballskolen varer i 6 uker (høstferie i uke 40). Når skolene er over, lager vi vanlige lag av de barna som ønsker å være med videre i de ulike idrettene, med foreldrene som viktige bidragsytere rundt laget. Først da blir man medlem av Sagene IF, les mer om det her.

Fotball passer for alle, bli med å ha det gøy sammen med oss!

Du kan lese mer om alle åpne og gratis idrettsskoler i flere idretter her