Dugnad på Tons of Rock 2019!

Det ble ikke noe Oslo sommertid på Voldsløkka i år. Vi har isteden fått mulighet til å jobbe dugnad på festivalen Tones of Rock på Ekebergsletta 27.- 29. juni. Denne gangen vil inntektene du jobber inn som dugnadsvakt gå til din avdeling/ idrett. Vi håper mange av våre stjerner i striper rekker å legge inn en liten ekstra dugnadsinnsats før ferien! Under følger mer informasjon.
HVA ER TONS OF ROCK?
Tons of Rock er en rock- og metallfestival som går av stabelen på Ekebergsletta 27.- 29. juni 2019.
Headlinere er KISS, Volbeat og Def Leppard.
Du kan lese mer om festivalen på deres nettsider her: https://tonsofrock.no/
NÅR ER DUGNADEN?
Vi har dugnadsvakter i perioden fom 23. juni tom 1. juli.
  • 23. - 26 juni (før festivalen): 5 vakter pr dag.
  • 27.- 29. juni (under festivalen): 120 vakter pr dag.
  • 30. juni - 1. juli (etter arrangementet): 25 vakter pr dag.
I vaktlisten finner du oversikt over tidspunktene for de ulike vaktene.
Vaktlisten ligger her.
HVA SLAGS OPPGAVER SKAL VI GJØRE?
Alle våre vakter i hele perioden har kun med vertskap/ sikkerhet å gjøre.
Eksempler på oppgaver; Passe på en inngang, sjekke akkreditering, sørge for at alt er ok på et område, vise folk hvor de skal…. .
Dette betyr at vi ikke skal gjøre noe tungt arbeid.
Vi blir delt inn i grupper som skal jobbe i ulike soner, alle gruppene har en leder fra sikkerhetsselskapet.
Oppgavene egner seg for frivillige og alle får nødvendig opplæring på stedet.
HVA ER ALDERSGRENSA FOR Å VÆRE DUGNADSVAKT?
Det vil være alkoholservering på festivalen, så aldergrensen er 18 år.
HVOR MYE TJENER VI PÅ DUGNADEN OG HVORDAN FORDELES PENGENE?
Vi får 110 kr pr time.
Pengene du jobber inn går til din avdeling/ idrett.
Vi får bot på 1500 kr for vakter vi ikke klarer å dekke eller der vakta ikke møter opp.
KAN JEG TA FLERE VAKTER ETTER HVERANDRE ELLER ILA DUGNADSPERIODEN?
Ja!
Siden dette ikke er tungt arbeid, så håper vi at mange velger å ta flere vakter.
HVORDAN MELDER JEG MEG PÅ?
Du melder deg på direkte i vaktlisten her.
Husk å fylle ut alle felter på de vaktene du tar.
Hvis du hører til en av avdelingene/ idrettene som har reservert vakter (står helt til høyre på arket), så setter du deg opp på en av disse vaktene.
Får du ikke til å melde deg på? Ta kontakt med lederen for din avdeling/ idrett.
HVA ER FRISTEN FOR Å MELDE SEG PÅ?
Du må melde deg på så fort som mulig.
OPPMØTE OG TRANSPORT?
Det blir organisert felles transport med buss fra klubbhuset for alle skift på festivaldagene 27.- 29.06.
Oppmøte er på klubbhuset 1 time og et kvarter før din vakt starter.
Einar og Vibeke tar deg imot på klubbhuset, Kurt eller Cato tar deg imot på Ekeberg i KFUM- hallen.
Velger du å komme deg til Ekeberg på andre måter, gi oss beskjed!

Du må sørg for egen transport øvrige dager, vi anbefaler buss kollektivtransport pga mangel på parkeringsplasser på Ekeberg.
Buss nr. 34 går direkte til Ekeberg fra bussholdeplassen som heter Voldsløkka, du finner rutetider her.
Du skal møte 30 min før din vakt starter.
Oppmøtested er KFUM- hallen, Sagene IF har folk som tar deg imot her.
HVA SLAGS KLÆR SKAL JEG HA PÅ MEG?
Du får T- skjorte av arrangør, ta ellers på vanlige arbeidsklær og gode sko.
Skal du jobbe natt, er det lurt å ta med litt varmere klær.
Sandaler og slippers er forbudt.
Vi får tilgang til garderobe i KFUM- hallen.
KAN JEG VÆRE IGJEN Å HØRE PÅ KONSERTENE ETTER AT MIN VAKT ER OVER?
Ja, det kan du!
Du får dagspass den dagen du har vakt og kan komme inn på festivalen hele dagen.
FÅR DUGNADSVAKTENE MAT?
Nei, du må ha med matpakke og vannflaske.
Kaffe får dere.
KONTAKTPERSONER I SAGENE IF
Påmelding og planlegging:
Hver enkelt vakt melder seg på og forholder seg til sin avdelingsleder/ utpekt ansvarlig.
Avdelingslederne forholder seg til vår koordinator Kurt Jarle Niltveit (driftsleder)
Kurt - Jarle Niltveit står for kontakten og koordineringen med arrangør.

Under dugnaden på arrangement:
  • Kurt- Jarle Niltveit - Tlf: 90020038
  • Vibeke Thiblin - Tlf: 92660636
  • Einar Eriksen - Tlf: 90121210
Bli medlem her!

Sagene IF nyhetsbrev!

Min idrett



Glemt brukernavn/passord?

En viktig samarbeidspartner!