Fornøyde jenter fra fjorårets OBOS-CAMP!

OBOS-Camp i vinterferien 2024

Sagene IF fotball inviterer alle barn 7-13 år på OBOS-camp i vinterferien! OBOS-Camp er en nasjonal fotballcamp i regi av Norsk Toppfotball og OBOS. Campene gjennomføres hos klubber over hele landet, og fokuserer på utvikling, trivsel og inkludering. Målet med OBOS-Camp er å tilby trening med høy kvalitet til alle, uavhengig avferdighetsnivå og økonomi.

Om OBOIS- camp:

OBOS-Camp er en nasjonal fotballcamp i regi av Norsk Toppfotball og OBOS. Campene gjennomføres hos klubber over hele landet, og fokuserer på utvikling, trivsel og inkludering. Målet med OBOS-Camp er å tilby trening med høy kvalitet til alle, uavhengig avferdighetsnivå og økonomi. Det vil også brukes tid på utvikling av mentale og sosiale ferdigheter. Det vil bli stilt krav til deltakernes læringsvilje og fokus. Spilleren bør derfor selv være motivert for å delta på campen. OBOS-Camp er åpent for alle, uansett klubbtilhørighet og ferdighetsnivå. Eneste forutsetning for påmelding er vilje til og ønske om å lære.Trenere på campen vil være Jonas Jørgensen (trener J17) og spillere fra J17 laget i Sagene IF.

Oppstart: Mandag 19. februar.

Dager: Fom mandag 19.februar tom torsdag 22.februar.

Alder: Fom 7 år (2017) tom 13 år (2011).

Tidspunkt: Kl. 10:00 - 14:00 (2 x 1,5t økter + 1t lunsj)

Sted: Bjølsen kunstgress og klubbhuset.

Oppmøte: Kl. 09:45 på klubbhuset eller ferdigskiftet kl. 10 på Bjølsen kunstgress.

Pris: varierer ut ifra antall dager man ønsker å delta.

En dag = 300 kr. To dager = 552 kr. Tre dager = 753 kr. Alle dager = 903 kr.

Vi har søskenrabatt, 50% på søsken nummer 2 osv!

Ta kontakt om det er utfordring med betaling, vi finner alltid en løsning.

Deltakeravgiften inkluderer lunsj alle dager(brødskiver med pålegg og frukt, samt årets OBOS-Camp overdel og årets Select-ball.

Ta med drikkeflaske og godt humør!

Ta kontakt med Jonas Jørgensen om dere har noen spørsmål.
Telefon: 40089660
E-post: jjaoudat@gmail.com